Lucia show!

Idag har jag inte gjort något hästigt, eftersom det är så mörkt när jag kommer hem.. *suck*
 
Men jag tänkte iallafall berätta något hästigt!
Jag rekomenderar alla att komma till våran tradionella Luciashow som anordnas av Ungdomssektionen & ridskolan.
Showen kommer äga rum den 9/12 kl 15.00 på Götenes ridskola.
Det kommer vara fina uppvisningar både med hundar och hästar. Ett luciatåg kommer såklart finnas med i programmet & sist men inte minst Gymkana (som jag bl.a. kommer delta i)! I gymkanan sker det roliga lekar och Mycket skratt! Dom som möter varandra är USEK mot stora styrelsen. Detta är något man verkligen inte ska missa! Fika kommer serveras & det kommer bli riktigt mysigt, precis som alla andra år, hoppas vi ses där!
 
 
Lucia
 
2 bilder från gymkanan förre året:
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0