251212

En liten uppdatering om vad som händer i mitt liv just nu:
Julafton igår var som vanligt underbar, fick så himla många fina presenter!
Jag fick bl.a. mer presentkort på skara häst sport så nu ska ja shoppaaaaa massor (om jag hittar något ja vill ha, haha)
sen fick jag jätte fina presenter av min underbara pojkvän, så fin är han!
Fick en tröja som ja tjatat sönder om och en sjukt go parfym, till han köpte jag parfym, tröja o godis :)

Idag har det inte hänt något, tänkte rida men hade ingen skjuts och ville inte ta cykeln.
men imorn ska jag rida Cleo en sväng, tänkte rida Tiffany oxå men tror inte jag hinner det för sen ska jag vidare till ridskolan och rida Winnie lite. Sedan vidare till Oliver!
Ska nog ta några kort imorgon på båda hästarna så det finns något kul att kolla på här för er.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0