new in

sådär, nu har jag shoppat precis det jag ville ha!
Jag ville ha ett par gråa ridbyxor och det hitta jag, ett par pikeur. Dom är väldigt mjuka och töjbara, grymt sköna!
Sen ville jag ju ha en väst, och det hittatde jag. Provade först en KL-väst men den hade så hög krage så den var inte alls bekväm. Så tog en vanlig svart med luva. Detta är nog första gången jag är riktigt nöjd med det jag handlat. Skönt och bli av med alla presentkort jag hade oxå ;)
 
Här kommer några bilder på ridbyxorna och västen:
 
 
 
 
 
Någon som har dessa ridbyxor? bra/dåliga?


Kommentarer
Victoria

snyggt!! :)

Svar: tack! :)
Clara Blom

2013-01-22 @ 17:00:32
URL: http://trendbyfriends.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0