120213

åå va skönt det är med lov! bara ligga i sängen hela dagarna och kolla tv, så underbart.
Men jag är såklart i stallet också, idag var jag ute och mocka och red.
Tog ut cleo på en skogsrunda och underlget var super bra. Inte halt och inte hårt, alltså perfekt.
Cleo var pigg och glad som vanligt, red på en stig där hon alltid får galoppera och kommer man dit så går det knappt hålla in henne. Hon trippar på sidan och hoppar runt och vill bara springa. Kunde inte göra något annat än att släppa henne och låta henne springa och gud så kul det var. Hon frusta och frusta sötponnyn!
Hela vägen hem trava hon fram, skritta det fanns inte i hennes tankar, haha jag sitter bara och njuter, älskar den ponnyn! inte nog med det, hon är så mjuk och fin också. Hon har sån himla fin trav och jätte bra takt och känsla. mm så fin!

Lilla Tiffany hade väldigt kul i hagen idag kan ja säga, hon sprang upp och ner i skenande galopp. Hon bocka och bocka och hade almänt damp haha. Jag stod hur länge som helst och skratta åt henne, filma även lite. Ska försöka få upp filmen här men den blev lite dålig..
 
Ska nog ut imorn igen och ta en mysig skogstur och sen blir det hoppning på ridskolan.
 
 


Kommentarer
Felicia -asslatjejerna.

Ja men visst är hon :) känner också att hon kan gå långt bara 6 år och så positiv och ärlig :=)

2013-02-17 @ 19:54:17
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0