underbara jul!

nu har jag suttit och slått in julklappar & är äntligen klar, är så kass på att slå in, alla paket ser ut som skräp :))
men jag har iallafall redan gett bort 3 julklappar till Sara, Tiffany, cleo & bolero.
Sara fick dusch & bodylotion, Tiffany fick en fin brun grimma med guldiga spännen & sen fick alla hästar en korg med morötter, äpplen och knäckebröd!
 
Igår var alla 3 hästar ute samtidigt, jag red Tiffany, sandra red Cleo och sara Bolero. Bolero och Tiffany hade överskottsenergi & busa runt på vägen. så fort bolero gjorde något så gjorde Tiffany samma, haha sötnos.
Varje gång jag har gått ut på gärdet så har Tiffany busat, hon flyger iväg och gör några skutt haha. Men de är ju bättre hon är busig än seg och tråkig ;)
 
Idag ska jag bara vara hemma och mysa med familjen, uppesittar kväll med glass & godis! mums..
 
Såhär söt blev hon i grimman, hon har ju ett brunt täcke så de passade bra!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0