030113

Ännu en underbar dag med solsken!
Idag red jag cleo fram och tillbaka på gärdet och underlaget var bra, det går inte rida i skogen för där är det fortfarande isgata, kommer nog ta ett tag innan det försvinner..
Cleo var iallafall suuper pigg, hon har nog aldrig varit så pigg sen jag började rida henne, hon stod på stället och hoppa och halvt stegra och ville bara springa. Jag lät henne galoppera på och gud vad hon tog i och det gick inte stanna henne heller haha.
Jag satt bara och skratta haha, det var så sjukt kul, kan inte fatta att hon är 21 år, har aldrig mött en sån här pigg tant ;) det var iallfall det roligaste på länge..
Imorgon blir det ingen ridning för då ska jag förbereda min och Olivers 1års dag hihi!

 
 
 
 
 


Kommentarer
a s s l a t j e j e r n a

Åh men ni har ju fina grusvägar! :)

2013-01-03 @ 21:26:17
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0