Sunshine

Idag red jag cleo ett kort dressyr pass i paddocken, i början var hon lite sur men sen blev hon jätte fin.
Hon var riktigt stadig i båda varven och hade ett lagom tempo. Antingen vill hon springa iväg eller stå still och tjura men idag hade hon jätte bra tempo. Så jag är super nöjd med henne idag, ska ut imorgon oxå men då vill jag nog prova och rida på gärdet och hoppas att underlaget blivit lite bättre.
Kunde verkligen inte motstå att åka till stallet idag i detta underbara väder, ge mig mer sånna här dagar, tack!
Finns inget bättre än att sitta på hästen en dag som denna.
 
Johanna tog några kort på oss idag också
 
 
 
 
 


Kommentarer
sara

Hihi va tjock hon ser ut :P

Svar: haha hon är tjock ;)
Clara Blom

2013-01-02 @ 22:05:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0