back.

På det senaste nu har jag läst ett antal hästbloggar, vilket har gjort mig ännu mer sugen på att blogga lite själv ;)
ska ännu en gång försöka att hålla uppdateringen igång så får vi se hur det går!
 
Just nu rider jag som vanligt på ridskolan 1 dag i veckan och sen rider jag cleo när jag hinner. En väldigt tråkig sak är att jag inte gör något på veckorna så det är perfekt och rida MEN när jag sitter på bussen hem är det redan kolsvart ute, och eftersom det inte finns något ridhus i närheten så.. Men på helgerna rider jag!
 
Sara har en ny ponny nu också som heter Tiffany, en 3-årig c-ponny som jag hjälper sara med att rida lite.
Tanken är att jag och T ska vara med på en julhoppning nu i december! Det är första gången hon får komma ut och se sig om men eftersom hon är så cool-lugn så kommer det nog gå super. Ska bara va med på låga höjder nu eftersom hon bara är bebis än.
 
Så det jag mest kommer sriva om är då cleo, tiffany och ridskolan.
 
 
Detta är då jag och Tiffany!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0