tillbaka!

nu va det ett tag sen jag skrev. jag åkte ju till spanien i en vecka sen var det slutet på skolan så jag har haft mycket att göra!
men nu är skolan över och jag har tid för bloggen.
ridskolan är ju slut nu oxå, jag red peter till madde i torsdags med usek. så nu är hästarna där och njuter :)
jag har även kommit igång o rida cleo oxå. riktigt skönt att rida henne igen eftersom jag gjort så mycket.. men idag red jag iaf henne. jag red en snabbis i paddocken. jag red henne på hackamore för första gången och hon var riktigt trevlig att rida med de på. hon blir inte alls grinig. Vädret är ju såklart inte på topp men jag hann undan spöregnet!
häromdan var johanna med i stallet och tog några fina kort på oss!
















Kommentarer
Johanna

Det var bara roligt att ta kort på er. :) <3

2012-06-24 @ 14:55:36
Sandra

Vi måste ses i sommar!

2012-06-24 @ 16:40:30
URL: http://saandraapell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0