tävling

så då var Tiffanys första tävling gjord och det gick suuper bra, hon skötte sig jätte fint som vanligt.
Jag är jätte nöjd & stolt över henne, no problems!
 
Det ska bli så skönt med jullov nu så jag kan spendera mer tid i stallet. Cleo vill ju så gärna komma ut och bli ompysslad, hon blir alltid så himla glad när hon får komma ut och busa ;)
Ska även ta lite fina bilder på mig och cleo i snön, vill ha några bilder att sätta på vägen här hemma.
 
Sitter även och funderar på vad ja ska köpa för julklappar till ponnysarna, men Tiffany ska nog få ett schabrak och Cleo vet ja inte än, ska till Hööks snart och kika lite. Har ju även presentkort på skara hästsport som jag inte använt än..
 
nöjd ponny.
 


Kommentarer
Victoria

Vad roligt att det gick så bra!
Om du har lust någon dag så hänger jag gärna med och fotar när du rider :)

Svar: ååh va snällt! det får du gärna göra :)
Clara Blom

2012-12-16 @ 21:17:26
URL: http://trendbyfriends.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0