lov!

tjohoo nu har ja äntligen jullov! och kl halv 8 hade min kropp sovit klart idag..
ska gå på stan hela dagen idag och börja fixa julklappar, har inte planerar nåt vad jag ska köpa bara till vilka jag ska köpa till.
 
menmen, igår var det sista gången på ridskolan för detta år, vi hoppade och det kunde inte gått bättre!
hade Winnie och han skötte sig jätte bra som vanligt han var så fin så. och han är en väldigt säker hopphäst, han hoppar allt och han kan man lita på. suuper nöjd!
 
skönt att det är lov så att jag kan åka till stallet lite oftare, ska försöka åka dit så mycket jag hinner, men nu innan jul är det ju så mycket som ska fixas. Jag ska handla alla julklappar och baka mm.
Ska även försöka ta mig till skara hästsport någon dag också där jag har massa presentkort, kommer aldrig på något jag kan köpa där men nu tror ja att jag vet..
 
Jag måste även ta några kort nu när det är vinter, kollar jag i mina album så ser jag bara sommarbilder haha. Men det är inte så kul att stå med en kamera när det är kallt.
fina ponny.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0