Hööks

idag har jag varit på Hööks och inhandlat lite julklappar till mig själv hehe.
första gången jag var på Hööks i skövde och det var riktigt bra! dit kommer jag åka massor med gånger, synd att det ligger så långt bort bara..
Jag ville typ ha allt där inne, det finns så mycket fint! men köpte ridskor, hjälm och strumpor.
Hade redan bestämt mig vad jag ville ha när jag kom dit så det var inte svårt att bestämma sig.
 
Vanliga crw strumpor fick det bli, tunna och bra.
 
Enkla lätta ridskor. Hatar stora klumpiga skor, går ju knabbt rida i.
Har ju ett par lika dana bruna typ som jag älskar!
så dom här passa mig perfekt.
 
och sen denna hjälm, en sån jag hade innan.
Dom här är grymt sköna och sitter pefekt!


Kommentarer
Sandra

Du får säga till om de sockar är bra, för jag letar efter ett par nya tunna sockar som inte går sönder typ direk :))

Svar: ja de kan jag göra, alla tunna sockar jag har haft har gått sönder :/dom slits ut rätt snabbt, skit tråkigt!
Clara Blom

2012-12-22 @ 20:34:02
URL: http://SandraApell.blogg.se
Sandra

Jo, jag vet :( KL sockarna är nog de sämsta jag har haft .. Men dom är ju sjukt sköna! HV kanar bara ner .. Köpte ett par tunna på gekås och dom gick sönder efter 4 gånger typ :/

Svar: ja de är inte lätt att bevara dom väl ;)
Clara Blom

2012-12-23 @ 21:38:06
URL: http://SandraApell.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0