141212

idag har jag ridit Tiffany, vi red fram och tillbaka på vägen. Provade att gå ut på gärdet men snön var rätt djup och då blir det lite jobbigt för henne att gå.
i början va hon väldigt pigg och lite busig men efter ett tag blev hon riktigt fin, hon blev stadig i traven och hade ett bra tempo. red i ca 15-20 min, hon blev så trött, hon stod och hängde i grimman i stallet efteråt, sötponnyn!
Tänkte rida cleo efteråt, tog in henne för att brodda och märkte att hon inte hade några broddhål haha. så de blev ingen ridning men jag borsta på henne lite iaf!
 
tog inga kort idag eftersom de va så jäkla kallt och ville inte ta av mig vantarna haha.
 
 
 
fiina cleo!


Kommentarer
Sara

Längtar rätt mycket till sommarn när man ser dem bilderna ;)

Svar: ja visst gör man! allt är så mycket lättare då ;)
Clara Blom

2012-12-15 @ 16:41:48
URL: http://TeamBS.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0