121212

kom hem från stallet för ett tag sen och fyy va kallt det var! stod i duschen ett bra tag när jag kom hem...
Jag red iallafall Winnie, han var väl fin förutom att han ska hålla på att rycka med huvudet hela tiden, det är svårt att få han stadig framför mig..
Vi red först utan stigbyglar och jag tycker det gick förvånadsvärt bra, han brukar va väldigt svår att hålla om när man sitter ner och han blir lite ostadig, men idag kändes det bra. Han var lugn och fin.
sen räknade vi galoppsprång mellan 2 bommar, 7 galoppsprång fick vi inte, jämt och fint varje gång.
 
Sitter här i soffan och fryser fortfarande, det får gärna vara vinter men inte så här kallt!
 
lägger upp en härlig bild från spanien bara för att tänka på annat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0