061212

igår var det onsdag och jag red på ridskolan som vanligt. fast kan inte säga att det var ett vanligt ridpass, p.g.a det dåliga vädret som var det bara jag och sandra som kom och red. Vi red för lotta för madde hade blivit insnöad :/
Jag hade winnie och sandra hektor, vi red i ca. 40 bara. Men winnie var väldigt fin i båda sidorna idag, inte alls stel utan väldigt arbetsvillig, så härligt! är nöjd även denna vecka med honom, finaste!
 
Cleo har jag inte hunnit/kunnit rida på tag, dels p.g.a av vädret och att jag har haft mycket o göra. Nu i slutet innan lovet kommer typ alla läxor i alla ämnen samtidigt men har nu bara 3 prov kvar tror ja :)
Cleo får vara med på bild idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0