290412

idag har jag och cleo vart ute på äventyr! vi red bredvid järnvägen bort till mitt hus, där mötte vi min familj och sa hej en snabbis. Sen gick vi vidare över bron och upp mot stina för att rida ut en sväng med henne och andra cleo. Min cleo var suuper pigg ;) sprang ifrån stinas cleo för det mesta. Hästarna skötte sig annars bra och det var riktigt mysigt!
Cleo var väldigt lugn i trafiken bara att hon hoppade till för några enstaka "farliga" saker, men hon tyckte det var riktigt kul! detta var nog det mysigaste jag gjort på länge, alltid roligt med äventyr, speciellt med en sån rolig ponnii :D
här kommer några bilder från idag


Kommentarer
Sara

Fina ni är :) Så kul att båda ponnysarna heter Cleo xd

2012-04-29 @ 22:37:41
URL: http://teambs.blogg.se/
Johanna

Fina ni är! :)

2012-04-30 @ 10:46:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0